Världens vackraste ord; imorgon. Vill du bli min?



God förmiddag!

Jag har hamnat i något lovkoma, sover och sover och sover, när jag inte äter såklart. Har nyss smällt i min gårdadens leftovers bestående av amerikanska pannkakor, toppade med lönnsirap och lite glass, snacka om stadig frukost..
Hur dagen kommer se ut vet jag inte alls, nästa mål är i alla fall att ta mig ur morgonrocken, kanske till och med ta en dusch, låter väl lyxigt?

Pappa lämnade hockeybiljetterna hemma, jag får ta dem om jag vill. Men frågan är, vem ska jag isf släpa med mig? Hmm, får ta mig en funderare. Sen tror jag också att de flesta är upptagna idag, lite tråkigt. Hur som helst, vi får se vad som händer helt enkelt.

Vad gör ni idag? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0