Yes-no, upp-ner, ut-in, varför-därför.

Jag vill äta fast jag är mätt. Jag har växtvärk i ljumsken. Jag har inte engelskan under kontroll. Jag funderar helt ärligt på att skippa Grey's och sova istället. Jag vet att det inte kommer bli så. Jag vill att det ska bli helg nu, samtidigt som jag tycker att veckan gått för fort. Jag vill att klassfesten eller klasshänget ska bli av. Jag vill åka långt bort härifrån, till solen och värmen. Jag vill skita i allt och dra täcket över huvudet.
Jag mår inte dåligt, jag är bara trött. Jag undrar om denna blogg kommer gå i graven snart, eller om jag ska skaffa en kamera och blir bättre på det. Jag har insett att vi har spanskaläxa tills imorogn, vilket inte är så bra eftersom jag förvarar mina böcker i skolans skåp.
Det är så mycket jag vill just nu, helt spontant. Men det som jag vill mest i hela världen, är att inte vilja något alls. Bara för stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0