090901

Hängde kvar ett tag på stan efter skolan med Rebecka, men bara en halvtimme eller så. Vi satte oss på Barista och tog en Smoothie, vilket var helt bortkastad. Den var superblaskig och absolut inte varäd 38 kronor, 38! Skulle kunna älta det om och om igen, men väljer att släppa det nu, haha!
Dagen har förövrigt varit bra, var trött som ett as på förmiddagen, men tog mig igenom dagen. Är även lite frusterarad över att de gjort om vårt schema igen, det som var så bra! Nu går vi till ca halv 4 varje dag, utom idag då vi går till kl 3 och fredagar då vi går till efter två ngn gång, suck!

Ska snart sätta mig och läsa igenom kemin, som jag egentligen borde ha gjort igår, men inte gjorde, hehe. Ska även packa upp den superinvecklade miniräknaren som alla fick köpa idag för 640:- (rena rånet!).
Nej, dags att göra lite nytta!



Såhär såg jag ut idag (eller ser ut idag rättare sagt). Jeans, slapp tröja och converse. Krånglgare än så behöver det inte vara =) Dock var mitt hår som en mardröm, usch!

E stands for Erica, the heart stands for love...
just missing one letter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt =)

2009-09-01 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0