090904

Hej gullungar! <3 Tyvär så ser jag inte vad jag nyss skrev, efterson det är en ruta som täcker halva skärmen, en ruta som vägrar flytta på sig! Så, jag kör på känn =)


Just nu sitter jag i alla fall på mammas kontor. Jag har varit en sväng på stan och gick sedan upp hit för att göra bort lite plugg och sedan åka men mamma hem. Det där med plugget gick väl sådär, eller jag gjorde i alla fall klart engelskan, yeey! Upptäckte också till min förtjusning att jag vikit mattebokens framsida på mitten, och ja, boken var helt ny, jag fick till och med äran att plasta in den. Men nu är den inte så fin längre.. hehe..
Dagen har annars varit helt okej, fredag är alltid bäst, även om den är sämst. Hade den första "riktiga" danslektionen idag, ganska kul! Var lite småsegt med en massa grudövningar (nej jag tror inte att jag redan kan, men det gick såå sakta..), även om jag då och då trasslade till det och missade steg osv. Kul var det i alla fall..

Vaknade av världens regnoväder imorse, skit kul när man skulle gå till bussen med nyfönat hår och ljusa jeans.. Till skolan kom vi i alla fall, och bra gick det, helt ok. ¨Funderar på att sätta mig med matten en stund, men känner med attraktion från facebook, konstigt det där..

Avslutar med ett citat från min svenskalärare: "Om det här hade varit facebook hade jag tryck 'gilla'!"

simma lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0