090905

God morgon!

Min chef ringde nyss: "Hej, du ska jobba kl 10 idag". (klockan är efter halv 11)
Jag: "Eeeeh, det har jag inte hört"
Hon: "Nähä, du har inte fått information om det, jag trodde Cilla hade ringt runt"
Jag: "Nej, det har hon inte, hehe"
Hon: "Okej, men då har hon missat det. Kan du jobba imrgon då?"
Jag: "Jo, ja det kan jag väl"
Hon: "Kom vid 10"
Ja: "okej, det blir bra" (orkar egentligen inte men).
Hon: "Bra, då ses vi"......


Skit kul, verlkligen. På en söndag, sista dagen innan en ny vecka drar igång. Dags att sätta sig med böckerna nu istället då..
Idag har jag i alla fall match vid tre, laddad! Sen blir det fix och stress innan jag ska till MC och äta middag med brudarna, för ikväll blir det tjejkväll hos Maja, I´m so looking forward to it!

Ha en bra dag, jag ska deppa lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0