090907

God kväll!

Hade egentligen tänkt skriva tidigare idag, men fick helt plötsligt så stressigt när jag insåg att träningen var kl 6,inte kl 7 som jag planerat. Aja, nu är jag hemma igen.
Dagen har annars varit dag, rullat på ovanlit smidigt. Började med engelska och idrott på frömiddagen, sen spanska, matte och svenska på eftermiddagen. Kom hem efter fyra (vi slutade inte förens halv 4), och sen var de det där med träningen.

Ska försöka att slita mig härifrå snart och läsa lite, har ca 500 sidor kvar och måste snart ha läst ut den. Känns lovande, inte. På tal om skolarbete så lämnade jag in engelskan imorse, en sten lyfte från mitt bröst, en av 10.

Nej, nu ska jag göra någon nytta och ignorera att jag är världens sämsta bloggare.
Tjing!


Dagens look.

-Skjorklänning, Gina. (förra höstens)
-Leggings, h&m.
-Converse.


Svar till Anonym: Halsbandet jag bar i lördags är köpt på H&M (i sthlm om jag inte minns helt fel, men finns väl överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0