090908

Jävla förkylning. Det kliar och kliar i halsen som bara den, lika så inatt. Stog inte ut tillslut så jag gick upp och letade reda på några halstabletter, det hjälpte tydligen eftrsom jag somnade.. Är i alla fall inte sjuk, och planerar inte på att bli det heller! Maja är däremot sjuk, så jag hoppas att jag inte har samma bakterier som henne (stor chans, haha).
Har precis fikat en  brownie som jag hittade i frysen, det är faktiskt tillåtet när man nästan är sjuk...

Dagen har i övrigt varit bra. Vi fick sluta redan efter ett, eftersom vi hade naturkunskap sista timmen och jag var i den tidiga gruppen. Vi har delat upp klassen i två grupper, då ena halvan har första lektionen efter lunch, och den andra gruppen andra har hål undet tiden, och har "samma" lektion sedan. Idag var vi i skogen och iventerade, "letade" efter lyckelbiotoper. Vad är det då? Om jag ska vara ärlig vet jag knappt själv...

simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0