090911

Hello everybody!

Hur har ni det idag? Jag har det superbo, tror till och med att förkylningen är på väg att lämna min kropp, det gillas!
Har inte varit hemma så länge faktiskt, det blev några timmar mer på stan än planerat. Vi slutade strax efter två, och då tyckte Julia att jag skulle förlja henne ner på stan, och vad gör man inte?
För övrigt har mor och far återigen lämnat mig, snyft, och åkt till huvudstaden, för att hälsa på min farbror och hans nyblivna hustru. Så, i helgen är jag ensam, vilket jag inte gråter floder över.

Cajsa ska komma hit och mysa ikväll, det blir toppen! Chips, idol och kanske en glimt av Kändisjungeln, alla tiders.


p.s Håll er borta från höga byggnder, bussar, gallerior och annat farligt idag, det är trots allt 11 september. ryser av bara tanken. d.s.


Peace out, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0