090915

Sitter och granskar periodiska systemet, letar grundämnen och fyller i en tabell. Inte världens roligaste precis, man det är var som måste göras. Har lite till på min lista, så som ringa till jobbet (men måste vänta tills imorgon eftersom jag glömde min kalender i skolan, där jag skrivit upp tiderna), hänga tvätt, läsa en hel massa och kolla spanskan, lika bra att gör bort det på en gång. Så ja, ni förstår hur min eftermiddag ser ut..

Dagen har i överigt varit bra, inga större missöden. Vart dock sjukt less under eftermiddagen, då vi har två långa pass, kemi och fysik. Det sistnämda var ändå helt okej, medans kemin ville ta knäcken på oss. Kan ju i och för sig bero på att vår lärare är sådär, inte min favorit. Det blir inte bättre av att hon pratar och pratar och pratar, sakta så sakta.

Har lite ont i huvudet, tung och seg. Känner även av öronen lite, men hoppas att det går över snart.

Ja, mer än så var det inte för tillfället.
Simma lugnt, E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0