090917

Hej!

Jag kom precis hem från skolan, tro det eller ej! Jag och maja var båda lediga idag efter skolan, så vi bestämmde oss för att hänga kvar och röja undan lite arbete. Det är mycket lättare när man är fast i skolans lokaler, inte så mycket annat som stör, sen är det så mycket roligare när man är två! Det är ett litet tips jag kan ge till er som har svårt för att ta er i kragen, bestäm er för att stanna kvar i skolan, ta med några vänner och sätt en deadline (vår höll dock inte så bra, hehe).
En sväng på Lundbergs café hann vi med, så det var tipptopp! Gjorde kemiuppgifterna helt klara, och då var det ändå de som vi gruvat oss för. Naturkunskapen som vi tänkte göra klart hann vi dock inte, biblioteket där vi satt och skrev på datorer stängde vid 4, så vi packade ihop och gjorde nästa sak. Vi hade planerat på att gör alite engelska med, men tiden räckte inte och uppgiften var rätt lätt, så vi beslutade att göra den hemma ikväll istället. Så en helt okej eftermiddag med helt okej mycket gjort! tummen upp.

Nu hör jag att maten är på gång, hungrug! Har fortfarande ganska ont halsen och huvudet (även öronen när jag sväljer), men vill inte kalla mig sjuk. Saknar de "riktiga" sjuksymtomen, såsom feber, snorig näsa och rätt sorts ont i halsen, hehe. Men jag känner mig inte riktigt hundra, så det blir nog idol och plugg i soffan ikväll.

Hur mår ni idag?


Dagens fysiklektion, rita diagram på räknaren. Lite för komplicerad manick för min del...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var det för linje du går/inriktning? :O Verkar som ni har mycket plugg..

2009-09-17 @ 18:26:30
Postat av: c

du gör det bra du ickan min! :D

2009-09-17 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0