090918

Hej!

Nu är jag just hemkommen från skolan och en minimal sväng på stan. Passar på att vila framför tv:n ett tag, då jag snart ska leta fram någon mat och sedan åka till jobbet vid fem. Jobbar även imorgon kväll, vilket inte länns sådär jättebra, skulle behöva en lång helg med mina kompisar och bara vara, men nu är det som det är, bara att gilla läget!
Dagen har varit bra i alla fall, tror att hostan och halsontet är på väg bort, mycket skönt. Tog hem en hel del börcker och arbete från skolan, så de lugna stnderna i helgen blir nog också nyttjade på ett eller annat sätt.

Har ju även fått en del frågor (jättekul! fortsätt!), så jag ska nog svara på dem så gott jag kan i ett inlägg med, dyker upp under helgen, så ännu är lådan öppen =)

Nu är det matdags, ha en bra fredagkväll.
Simma lugnt, E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0