090922

Hej och hå!

Hur har ni det idag? Jag har det bra, en aning frysen efter en dag i en iskall skola, ett regnigt stan och ett kallt rum. Hängde kvar ett stag på stan efter skolan, vi slutade redan vid ett eftersom vi hade prov efter lunch, och man fick gå när man var klar. Vi tog en snabbfika och gjorde diverse ärenden, innan vi tog bussen hem till mig. Vi lade oss i sängen och vilade en stund, tror både somnade under en timme eller så, himelskt skönt! Är jämt så fruktansvärt trött, tex nu, gäsp!
Sitter och försöker komma igång med svenskan som ska in i slutet av veckan, lycka till Erica! Ska även finslipa diskussionsuppgiften i Naturkunskap som jag ska lämna in imorgon, det känns lite bättre, den är nästan klar.
Ska göra bort det och sedan bänka mig framför idag, slutspurten tar vid idag, spännade!

Såg på stan att Gina tricot snart är klart för öppning (nästa onsdag), så snart har även lilla Övik Gina. Har lite delade känslor om det. Visst är det kul att den kommer, det är en bra affär där det mästa finns, till bra pris! Men, är lite rädd för att alla ska springa omkring och se likadana ut, stor tröja och legginigs typ, lite tråkigt.. Sen blir det inte lika kul när man åker på shoppingtripp till en annan stad, man har det redan hemma.. Men jag ska inte klaga, det är bra att det händer ngt här!

Nej, svenskan väntar, kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0