090924

Hej!

Kom precis, väntar nu på middagen som jag hör är på g. Gick upp på Valla ett tag efter skolan men Robin, Robin, Jocke och Kevin, var hos R&R ett tag och åkte sedan hem med mammsen. Dagen har varit bra, inga större missöden. Eller okej, skolfotot kändes inte sådär superbra, men äh, skit samma. Känner att jag verkligen borde sitta och jobba med svenskan, men tror inte att jag hinner. Ska äta nu som sagt, och sedan åka iväg på säsongens första hockeymatch, jihoo!
Kom igen nu Modo, nu vill vi återuppleva 2007!

Hörs senare,
lev och må!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a en årsförbrukning av gariners senaste hudvårdsprodukter-Pure Active sammanlagt 20 produkter till ett värde av 1500:-



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-24 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0