090926

Har preics smällt i mig en granisosa, den satt bra ska ni veta! Sitter och tittar på She's the man på femman, den är lika rolig varje gång. Vad mer jag ska hitta på ikväll vet jag inte, är ganska trött så vi få se hur pass mycket jag orkar aktivera mig.
Jobbade idag som sagt, gick rätt bra faktiskt. Det var en pina att komma upp imorse, pust och stön. Väl där kom jag på att de slutat med helgluncherna för i år, vilket gör stället rätt lugnt. Skönt! Fick spendera mesta dels av dagen vid hål nio och grilla hamburgare till hungriga spelare, jag är en riktig mästerkock nu. Brädde dock en del buragre och en hel del bröd, till mitt försvar var bröden frysta, och det är svårt att tina bröden på grillen. Var ute en sväng på hotellet med, mellanstädade, snackade med tyskar och dammsög korridoren. Fick i alla fall åka hem vid kvart över fyra, vilket känndes mycket lagomt!

Vad har ni för er ikväll då? =)

Ha en bra kväll, hörs hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0