Ack så trött.

Jag är så trött att jag knappt fungerar. Och som grädde på moset liggen eneglskan och väntar på mig, den ska in imorgon och jag är inte riktigt klar. Skulle även behöva kolla igenom matten, tror jag har missat en del här och där. Helst av allt vill jag bara däcka i sängen, but I can't..

Fick sluta vid halv 6 i alla fall, slut och trött efter en hel massa sängbäddande, diskande och plock hit och dit. Fick med mig en stor kasse med olika såser och surströmming från sommarens evenemang, vem tror ni blev gladast, jag eller mamma och pappa?


Jag kan berätta lite om gårdagen förresten. Hade match mitt på dagen, 3-3 blev slutresultataet och jag ger inga kommenatrer till det. När domaren blåst av matchen var det bara att hoppa in i duschen och fara hem. Stressa igenom byrån för att hitta något svart och/eller vitt (kvällen tema var "Black&White"), föna håret, kasta på lite smink och cykla iväg till Sara och sedan åka vidare därifrån med dem till Mat companiet där 12 andra tjejer väntade. Vi åt, skrattade, blev mätta och pratade. När alla hade betalat och var klara tog vi oss till kvällens huvudmål, Majas place!
Oj så roligt vi hade! Vi dansade, sjöng, skrek, åt, drack (mer eller mindre) och hade otroligt roligt. Eftersom jag skulle upp och jobba tog jag det rätt lugnt, men det var inte ngt negativt alls =) Blev ganska trött mitt på där någon stans, men det gick över efter ett tag. Vid 1-2 tiden gjorde jag och Cajsa sällskap hem, och sedan var det marsch pannkaka i säng.
Ja, tjejfester är underskattade. Vi hade det udnerbart kul :)

Knäppte tyvär inga kort under kvällen, har ännu inte inhandlat ngn kamera, men jag kastar in några senare om det är någon gullig vän som delar med sig.



Black and white. Tack för en kanonkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du köpt dina halsband? de var grymt snyggt =)

2009-09-06 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0