All I wish for, all I want.

Snart är klockan nio, det känns bra. Jag vill gå och lägga mig, men har inte ro till det. Måste gå en vända i huset och låsa och släcka, ta mina pills and borsta tänderna osv. Min träningsväska står som vanligt halvuppackad i tvättstugan, tror både benskydden och skorna skulle uppskatta att få komma ut.
Känner mig grymt fläskig just nu, glassen satte sina spår vill jag lova. Det här är en anlednigarna att jag inte vill att fotbollen ska ta slut, jag måste röra på mig! Även om jag lovar mig själv att vara duktig och träna på egen hand regelbundet, så är det inte så lätt, det blir sällan så. Hoppas verkligen inte att mammas förslag om månadskort på Brux bara var snack, skulle vara skönt att få in den sortens träning i den dagliga rutinen. För jag tror faktiskt att det är det som är lösningen på all träningsångest, att göra det till en rutin. Något man gör utan att tänka på det helt enkelt.
Det ska inte vara något som bara är ett undantag och händer då och då, utan som sagt, regelbundet och ingen big deal.

Jag slår ett slag för min för tillfället fläskiga mage. God natt!

Kommentarer
Postat av: c

börja innebandy!!!

2009-09-12 @ 21:39:21
Postat av: Anonym

instämmer!

2009-09-13 @ 10:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0