Frågor och svar!

Hur är du som person? Blyg, social, pratig t.ex.?
Jag skulle nog beskriva mig själv som en ganska glad person. Jag är nog rätt blyg när jag är runt de jag inte känner, men det brukar släppa efter ett tag. Prata är jag också rätt bra på, haha.

Vad är du mest nöjd med på dig själv? en sak utseendemässigt och en sak gos egenskap :D
Oj vad svårt! När det gäller utseendet kan jag nog inte peka ut en sak bara sådär, utan får nog säga att jag är gillar min utsida som helhelt. Det är klart att det finns saker jag skulle vilja ändra på, men jag är inte en sån som gräver ner mig över en massa komplex.
En bra egenskap hos mig är att jag är bra på att lyssna, i alla fall så tror jag det =)

Pluggar du, och vad i så fall? =)
Japp det gör jag. Jag går Naturvetenskapslinjen på Nolaskolan här i Örnsköldsvik.

Vilket är ditt favorit plagg?
Återigen, en svår fråga. Just nu tror jag ändå att jag får säga en lång och mysig kofta (ännu inte visat den, eller använt den så mycket), den blir en riktig pärla i höst!


Är du nöjd med dig själv?

Ja det måste jag nog säga att jag är. Jag försöker vara en "bra människa" och vän osv. Om det var utsidan du tänkte på så är jag väl rätt nöjd med den med, jag är jag liksom =)

Vilka/vem är dina bästa (max 4st) kompisar?

Jag måste vara tråkig och säga att det är helt omöjligt för mig att lista mina vänner. Jag vet inte vilka jag anser vara mina "bästa" vänner, men jag har ju en del vänner jag kännt hela livet, vi har levt med varanda jämt typ, sen har jag en del jag kännt i många år, och vissa som jag inte kännt så länge. (så är det väl för alla iofs :P) Jag älskar alla mina vänner för dem de är =)

Vad går du på för linje och trivs du på den skolan du går på?

Jag går pluggar Naturvetenskap, första året på gymnasiet. Har bara gått ca 3-4 veckor, men jag trivs ypperligt än så länge =)

Har du några husdjur?
Nej tyvär, men haft.

Vad vill du bli i framtiden?
Jag har funderat mycket på det, men vet inte riktigt. Jag tycker utbildning är viktigt och skulle nog vilja ha ett jobb som inte vem som helst kan få, utan man måste kämpa lite. Annars så vill jag vara lycklig och frisk, och trivas bra med det jag gör.

Känner du dig lycklig? =)
Ja, det gör jag!

Har du/har haft någon pojkvän?

När det gäller kärlek så är jag ingen rutinerad tjej. Har nog aldrig haft ett seriöst förhållade, utan det senaste var typ i 5:an-6:an, som höll i ca ett år. Kan inte kalla det ett förhållade heller, var så liten. Har haft det rätt jobbigt i flera år, men lyckats släppa det nu.
Om jag har en pojkvän nu? Nej, men det ser ljuasre ut än på mycket länge... ;)

Vad är en typisk "Erica-dag"?

En typisk dag för mig ser ut som sådan att väckarklockan ringer vid 10 över 6 (döden), jag kravlar mig ur sängen efter ett tat (ibland lite för sent), hoppar i duschen om jag inte gjort det kvällen innan, äter frukost, sminkar mig, fixar håret så gott det går och klär på mig. Åker till skolan vid kvart över sju om jag åker buss, annars med mamma halv 8.
Går i skolan till efter tre-tiden (olika varje dag), åker hem. Vad jag gör efter skolan är rätt olika, men om jag inte har ngn läxa att göra brukar jag sätta mig vid datorn eller tv:n en stund och bara ta det lugnt. Fram mot kvällen äter jag middag (skulle vilja säga åker på träning, men nu är säsongen slut), kanske är med någon kompis eller bara slappar. Går och lägger mig vid 10-11tiden.
Något i den stilen :)

Vad skulle du göra om du var en kille för en dag? :D
Oj, haha! Ja, det vore spännade. Skulle såklart kolla på mig själv, både en och två gånger, om ni fattar vad jag menar ;) Skulle väl hänga med mina polare och få insikt i vad de faktsiskt gör och pratar om. Tänk om man fick uppleva det, haha.

Hur mycket spenderar du på kläder i månaden?
Det är väldigt olika, men vi snackar inte stora summor. Jag springer inte på stan flera gånger i veckan, oftast inte alls någon vecka. Ungefär 2 ggr/år brukar jag åka till sthlm eller s-vall, och då blir det lite fler kassar som hänger med hem, men jag är rätt sparsam.
Eftersom jag ännu inte fixat något betalkort eller leg., utan bara har ett sånt man tar ut pengar med i en automat, är jag lite snålare än nödvändigt. Samtlidigt kanske det är lite bra, för annars skulle jag väl kasta fram kortet så fort jag fick chansen ;)


Så, hoppas att svaren blev okej i alla fall. Nu vet ni förhoppningsvis lite mer om mig, vad jag gör och hur jag är.
Ni får gärna fortsätta fråga så kan jag kasta in svaret i ett vanligt inlägg.
Kramar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0