Got to do what I've got to do.

Jag sitter här och gör ingenting, kollar runt på facebook och annat rätt dött förtillfället,bara för att. Klockan är redan halv 8 och jag kan inte naturkunskapen, det känns såhär (Y).
Sitter och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, den ständiga frågan. Idag blev det mörka jeans, en blus från Nanso och en svart kofta, casual och okej. Ska nog göra några vackra flätor och sova i för att vakna upp med änglalockar, något annat än mitt annars platta och tråkiga hår.
Nej, ska nog bita ihop och en gång för alla försöka förstå något av den här skiten, sedan är det jag som däckar i soffan.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

töti :D

2009-09-21 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0