Så fick man gå på helg.

Jag är så less så less så less. Kom hem från jobbet för ca 5 min sen, och ja, klockan är snart ett. Det blev ett nära inpå tolv timmar långt pass idag, gissa om jag är trött. Ville bara kräkas på alla fulla och otroligt dryga människor, som vägrade gå hem. Skulle kunna skriva en uppsats om detta, men är på tok för trött för det just nu. Mentalt.
Kan i alla fall säga att jag fått nog av restrangbranschen för ett tag nu, känner mig mer än mätt på det. Det roligaste av allt är att jag ska jobba nästa lördag igen, jippie.. Jag måste nig träna på att säga nej, för nu räcker det.


En vacker kväll, innan en så inte vacker kväll..

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0