Sleepy.

Sådärja, kemin är klar! Var på väg att ge upp efter 2 uppgifter, men stängde sedan tv:n och koncentrearde mig, då gick det bättre.
Det måste vara något fel på mig. Jag är så grymt trött att jag inte vet vart jag ska he mig. Jag är lika trött nu som jag var i morse, första lektionen var ruktigt tuff. Tror jag ska försöka hoppa i säng driekt efter idol (som att det kommer hända). Det positiva är att jag har sovmorgon imorgon, jisses vad skönt! Får väl se om jag får morgonbesök av Maja med, det vore inte helt fel.

Imrogon blir nog ännu en dag med kass updatering, jag har nämligen smockat schema.
09.50-15.20. Skola
15.12-? Övningsköra med farfar samt middag där med mamma.
Efter det åker jag nog in till stan, det är tjejkväll imorgon och Gina öppnar! Fasar dick inför en lång kö, 100-tals fjortisar (oj vad cool jag är då..) och kaos bland kläderna. Hoppas att jag hinner få mitt nya bankkort innan kvällshoppningen, vad gör jag annars? :o

Nu ska jag väcka liv i mina ögon, sätta ihång hjärnan och spela lite skön musik.
Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0