090903

Hej igen!

Det har tyvär gått ett par dagar sen jag senast skrev, och det ber jag om ursäkt för. Det är ganska mycket med skolan nu, långa dagar och mycket som händer, men jag lever mina vänner!
Kan berätta något annat minrde roligt. I onsdags skickade jag lite musik från datorn till telefonen, men något var fel så jag gick in och ändrade lite inställningar på telefonen. Det hjälpte inte alls, så jag lade ner projektet och gjorde något annat. Senare på kvällen gick jag in och skulle kolla efter lite bilder, vad ser jag då? INGET! Alla bilder, all musik, alla vidofilmer och alla ljudinspelningar på minneskortet var borta! J*VLA SKIT! Blev så himla sur på mig själv, klumpigt eller vad..

Så, jag hade kunnat lägga in lite roliga bilder från de senare dagarna, men nehejdå, de är borta. Men jag har endast mig själv att skylla..

Nu ska jag återuppta musikprojektet och fylla mitt tomma minneskort. Skitkul!


Slänger in den enda bilden min telefon äger för tillfället. Det här är min vän Sara i djupkoncetration på en inte så koncentrerad mattelektion. Vi har det skoj! =)

Kommentarer
Postat av: cajjan

ajaj, illa :( . har du kontakterna kvar? :p

2009-09-03 @ 17:36:52
Postat av: b

sexig brud alltså

2009-09-03 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0