Wild night.

Hade tänkt mig en mysig hemmkväll med Cajsa och Isabell framför tv:n med en massa onyttigt att äta, men nej nej. De skulle promt ha med mig till Hörnett där en tjej hyrt ett ställe och hade fest, alla skulle vara där. Visst var alla där, Alla.
När vi kom dit (måste bara tillägga att vi skulle och förblev nykrta, ville bara träffa lite folk) möttes vi av en hel folkmassa utanför lokalen. Det visade sig att en tjej tyvär ramlat och brutit benet, vilket påkallade ambuland, polis och hela köret. Så ett tag senare var det 100tals fulla ungdomar, poliser som hade fullt upp med att tömma alla flaskor på dess innehåll, ambulanspersonal som tog hand om den skadade, och en det föräldrar. Nu var klockan halv 11 typ, vi hade varit där i ca 10 minuter, lyckat!
Man kan ju tro att detta får folk att gå hem, speciellt eftersom polisen länge snackar med henne som höll i alltihopa och stängde stället, men nejdå, de festade gladeligen på utanför, och inte vidare diskret. Efter ca en timme ringde vi efter skjuss och åkte hem, det kändes inte värt att stanna.
Det var väl lite kul att träffa alla, skratta lite (med men främst åt dem, hehe) och så, men en hemmakväll hade inte varit fel heller. Men en ny chans kommer imorgon :)

Gick över en sväng till mina älsklingstvillingar med, de har kommit hem över helgen vilket vi tycker är, alla tummar upp! Ser dem så sällan nu (en bor i Sollefteå och en i Tärnaby, de går skidgymnasium båda två och är grymma!), vilket är tråkigt. De har alltid funnits här omkring liksom. Men det gör det hela lite roligare när de väl är hemma, så som sagt, tummen upp! Och Sara som blivit brunett också! Shit, de som alltid sett "likadana" ut (i mångas ögen, inte mina), men ni fattar vad jag menar. Snyggt var det i alla fall.

Nu ska jag sova, och förhoppningsvis få några timmar innan klockan ringer vid åtta imorgon och det är dags att gå till jobbet.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0