And another one bites the dust.

Tristessen som jag både en och två gånger upplevde under skoldagen, ledde till ett shoppingsug. Jag bestämde mig för att mätta suget med precis det som behövdes - kläder. Om det blev de plaggen som jag tänkt mig låter jag vara osagt, men fina är dom. I övrigt så har jag suttit ute i solen ett tag idag, känner mig lite efter då 50 % av skolans elever såg oförskämt solfräscha ut. Jag dror dessvärre inte att jag hann bli så brun, och med tanke på att jag satt ute mellan fem och sex så behövs det nog mer än 40 minuter för att det ska ge något...


Transparent topp från H&M. (Samma på båda bilderna, men ljuset gör stor skillnad)


Min börs var också ganska nöjd med detta plagg, och tur är väl det!


Koftan från Gina sved dock lite mer, 299:- (Bilder gör den inte rättvisa, ska visa den på vid senare tillfälle, fresh!)


Två diadem och ett hårband fick också följa med från H&M, 29:- för alla tre, heelt ok!

Så kul kan man ha en eftermiddag på stan. Nu ska jag, och då menar jag SKA, ta tag i fysiken och försöka förstå! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0