Back on track.

Okej, det är kanske dags att avsllöja sig. Det där om Egypten var ett april-skämt, DÄr FICK NI ALLT! Nejmen, lite kul var det ju ;)
Däremot har mina senaste 36 timmar varit mindre roliga. Jag har legat däckad i sängen i en och en halv dag, med feber och regelbundna toabesök, med huvudet ner i toan. Igår hade jag hög feber, och lämnade inte sängen på hela dagen. Det var halvroligt när jag hela släkten var samlad på nedervåningen på påsklunch...
Idag mår jag bättre i alla fall, tur det. Får dock se hur aktiv jag orkar vara idag, men jag sitter upp i alla fall och det känns som en bragd.
Hoppas ni har en bra påsk, puss!

Kommentarer
Postat av: b

okej, mig fick du 8)

2010-04-03 @ 17:46:20
URL: http://skojarbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0