Dagen som börjar på L och slutar på ördag.

Jag har klöst bort skinn på hakan, under läppen liksom. Det var inget smart drag alls, tror inte heller att det går att sminka över. Känns bra inför kvällen...! Anyhow, god morgon sugarpies!
Jag ligger på rygg med datan på magen och kroppen i en morgonrock, precis som det ska vara på en lördagförmiddag. Snart ska jag dock hoppa i något mer dressy (fast lika skönt) och sätta igång med det som måste göras för dagen, dvs inför kvällen. Det som händer ikväll är något vi längtat efter länge,  vi ska fira vår vän Jonas som fyllt arton. Tjooheeej vilken pangkväll vi ska ha!
Vad ska Ni göra ikväll? <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag är TAGGAD!!! :D blir en bra kväll, har den känslan

2010-04-24 @ 15:17:06
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0