De sa ba schwisccchhhh!

Idag har jag inte legat på latsidan ska ni veta! Jag har både åkt på långresa (30 mil allt som allt), lekt snickare och käkat påsklunch, för att nu avrunda med en film.
Strax efter 8 imorse satte jag och pappa oss i bilen, och brummade ner till Ikea i (utanför) Sundsvall. Ca kvart i 10 stod vi parkerade och gick mot entrén för att hänga på låset. Måste säga att de verkligen är punktliga med tiderna, inte en minut innan klockan var slagen kunde de loss bandet och släppa in oss. Efter en timme lite drygt så hade vi avverkat hela faderullan, och packade in oss i bilen. Att få in en 120:s säng var inte lätt, men det gick! Att vi fick sitta som packade sillar i framsätet var en annan femma.. Pappa satt med knäna uppe i ratten och vi hade båda ryggstöden spikraka, om inte mindre än 90 grader mot sittdynan, hehe. Men det gick, och strax efter ett var vi hemma igen, snabba ryck!



Folkstormning! ElleR?....


Spännande shopping.


En kille från God el försökte värva kunder, och pappa blev haffad. Att prata om fasta och lösa elkostnader var inte my cup of tea..


Men bra blev det! Kommer jag sova som en prinsessa inatt eller vad? w o n d e r f u l.
Den blommiga kudden fick följa med hem med, den gjorde sig bra tycker jag. Hade även planer på att slopa älgfilten efter alla år, men näe, det gick bara inte. Den får vara med på ett hörn i ändå.

Nöjd tjej loggar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0