En blandning av söndagsångest och Daniel Merriweather.

Ni vet när man har en sån dag då man inte har så mycket måsten? En dag man kan använda till att göra bort en massa saker som annars kommer bli måsten en annan dag. En sån dag har jag idag. Det enda jag "måste" göra är att åka på träning vid 6, men det känns bara kul. Fram tills dess har jag några timmar att döda, och jag kan komma på en massa saker som kan vara bra att göra. Till exempel plugga, men det känns sååååå jobbigt. Ingen motivation what so ever.
Istället vill jag bara sitta här och göra inget.


Fullkomligt fantastisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

har du varit inne på min blogg någon gång? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

Jag designar bloggar för ett billigt pris, bara så du vet! Om du vill ha en? gå in på fliken design och läs inlägget! ;D



kram :)

2010-04-11 @ 13:54:53
URL: http://justmyface.blogg.se/
Postat av: memlaan

förstår dig, haha! svårt att kunna sätta sig o plugga på helgen, o kunna koncentrera sig på det. gjorde ett försök idag, gick en stund åtminstone. söndagar är inga bra dagar!

2010-04-11 @ 14:33:32
URL: http://memlaan.blogg.se/
Postat av: Memlaan

haha :) själv hamnade jag ute på balkongen i solstolen! ska dock försöka ta ett ryck o plugga lite sen igen, men vi får väl se hur det slutar! :)

2010-04-11 @ 17:26:38
URL: http://memlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0