F A I L

Vi har inte många lektioner denna vecka. Ibland är natur helkul. Idag var jag i alla fall ett par timmar i skolan, engelska nationella skulle skrivas. Jag tror det gick ganska bra, MEN jag skrev garanterat med än 400 ord (man skulle skriva 200-400) och jag är rädd att det blir big fail pga det. Om det är så så tycker jag att dom som gjort häftet var idiotas. Om det finns 5-6 sidor att skriva på, och man nyttjar tre, så borde det väl inte vara några problem?! Hur stort kan man skriva egentligen..
Men men, det är sånt som kan hända när man har för mycket att skriva.
Jag är fortfarande förkyld, hade en påsmygande huvudvärk när jag kom hem, men det försvann när jag åt lite mat. Nu ska jag äta frukt, och glass. Det får man om man mår som jag gör idag.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0