Friday.

Nu mår jag ganska så jättebra. Jag har slutat för dagen för längesen, hade bara en lektion idag! Det var allså fysikprovet som skulle göras, och även engelskan som brukar ligga efter gick åt. Efter engelskan brukar jag ha dans, men den var inställd idag, och då är det bara lunch och naturkunskap kvar. Nu är det så lyckligt att vi har grupparbete på nk:n, så om man jobbar med det på annan tid så kan man skippa den lektionen, wonderful! Tog i alla fall bussen hem 11.47 och nu sitter jag i soffan. Det är soligt och fint ute, men det blåser så det är inte så trevligt att vara ute ändå.
Jag tror att jag bara ska ta det piano i eftermiddag, möjligtvis göra bort lite kemi eftersom hela helgen kommer spenderas i Umeå med laget. Hmm, får se om jag orkar...

Men herregud vad veckan har rusat iväg! Nyss var det helg, och nu är det helg igen.. Inte klokt allså.
Tror faktiskt jag ska ladda in lite Vänner i dvd:n och ägna en timme åt soffligg. JAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0