God afton damer och herrar.

Jag lever, träningen gick bra. Tycker dock att den var lite för kort, eller var det jag som inte tog i ordentligt...
Imorgon ska jag och Rebben i alla fall vara duktiga och kliva upp tidigt trots vår sovmorgon, och åka till skolan gym. Där lär vi pumpa på i ca en och en halv timme, innan vi går vidare till danshuset och diggar MJ någon timme eller så. Det känns så jäkla bra att vara igång med träningen på riktigt, jag känner fan det nu. Att sitta på arslet och vänta på den perfekta kroppen har jag provat, det funkar inte alls.. så, upp till bevis! Vi har även tagit i hand på att vi ska ta 100% av vår kroppsvikt i bänkpress innan vi går ut trean, dvs ca 55-60 kg för min del (lägger en marginal eftersom jag säkert kommer gå upp under dessa år.. svårt att göra annat när man har ett bageri rakt över gatan och gångavstånd ner till stan från skolan), piece of cake! Eller?
Hur som helst så ska jag nog gå och lägga mig nu, är ganska trött trots denna slappa vecka. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0