It's been a long day.

Jag förstår inte hur man kan bli så trött av att sitta på rumpan hela dagen och äta med mellanrum, för det är precis vad jag gjort sedan klockan två och känner mig helt utslagen. Jag antar att det är gårdagens otrevligheter som spökar, men jag har i alla fall kunnat vara social idag, och det är huvudsaken!
Pratade med Julia lite på telefon mitt på dagen, och svarade "Ja det är jag väl.." på frågan "är du frisk nu?", och hon svarade rappt "NEJ, det är du inte". Jag sa "nähäpp, jag är väl inte det då.. " antar att jag lät risigare än jag mådde, men hon känner mig nog tillräckligt väl för att veta att jag inte är riktigt hundra.

Hur som helst så ska jag lägga mig i min välanvända säng (borde för övrigt byta sängkläder..) och lapa tv. Är som sagt ganska trött och ser faktiskt fram emot natten.
Hoppas ni har det bra trots min tunna uppdatering, hehe. =)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha jag trodde fasen att du skulle till egypten....... tänkte bara säga det.

2010-04-03 @ 21:39:46
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: tack Erica. Nej jag har ju blivit så pass stark att jag inte låter dem göra det. Men tusen tack för att du säger det, det värmer!

2010-04-03 @ 21:41:31
URL: http://amandaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0