I've got a tiger in my room, a big one!

God kväll! Jisses en sån dag, en sån fan-vad-jag-är-trött-men-tar-smällen-och-går-till-skolan-ändå-med-fika-hos-maria-dag, ni vet. Inledde morgonen med engelska och dans på idrotten, foxstrot för att vara exakt. Eftersom vi är rätt många fler med bröst än snorre fick jag agera kille, det var spännande! Halvmysigt att kramas med tjejerna liksom, även om jag inte svingar åt det hållet.
Efter lunch var det bara att härda när det var spanska, kemi och svenska som stod på schemat. Som jag nämnde ovanför så gick jag och maja till maria efter skolan och fikade, mycket trevligt. När maja sovit några minuter i soffan medans vi andra såg på OTH, var det dags att bege sig hemmåt. Nu har jag ätit middag och hamnat här. Har även planerat resten av kvällen, och som det ser ut nu blir det chirrar och hollywood-fruar. Trevligheter.

Angående rubriken så har jag något smaskigt att dela med mig om. Senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0