Jag hoppas ditt hår faller av och dina bröst till marken.

Jag tycker inte om att använda ordet HATA, inte på riktigt i alla fall. Nu kommer jag använda det i alla fall, avgör själva om jag menar det eller inte.
Jag hatar Anna Anka.

En person som är mer självupptagen, fördommsfull och trångsynt får man leta efter. Hon har en helt förvrängd världsbild, där hon tror allt kretsar kring henne. Hon tror att hon är drottning öve världen och att alla vill vara som henne, se ut som henne och tro som henne. Hon påstår att det inte finns en enda snygg brunett, att man är en slampa om man har en knapp uppknäppt på skjortan eller en kjol som inte går ner till knäna. Hon anser att kvinnans uppgift är att passa upp på sin man, dvs att en avsugning varje morgon är helt normalt.
Jag undrar bara en sak. Vad har denna kvinna åstadkommit i sitt liv som gjort att hon utnämnt sig själv till den bästa, viktigaste och vackraste?
Hon har gift sig med en framgångsrik man - oj, hard times. Att gifta sig med en snubbe som kan vad han gör (för 20 år sedan) och tjänar pengar så det sjunger, är tydligen något som gör att hon är värd miljoner..

Att någon som jobbat hårt och blivit framgångsrik på kuppen har lite för mycket attityd kan jag ta, men sånt här? Nej.
Jag längtar tills den dagen stjärnglansen från Svenska hollywoodfruar försvunnit, folk glömmer henne och hon sitter där, frånskild och äcklig (ja, det är precis vad hon är. En äckelkärring) kommer. Jag ska fira med champange den dagen - dagen då hon kanske kommer ner på jorden.
Hon är inte snygg, hon klär sig som en tant och är INTE naturligt blond. Och det här med att hon äter brosk bara för att hajjar (som till största del är uppbyggda av brosk) är de enda djuren som inte får cancer, visar exakt hur mycket hon har innanför pannbenet. Vilket inte är mycket, om ens något..
Jag tycker synd om hennes barn, vad ska de växa upp med för bild av världen? Herregud.
Att jobba för Anna Anka borde vara som att lägga en isbit i solen. Idiotisk, omöjligt och kan bara sluta på ett sätt; förödelse.


Nu är jag elak, men vafan.
Usch.

Kommentarer
Postat av: S

fin header erica :)

2010-04-29 @ 11:35:01
URL: http://seidenvall.blogg.se/
Postat av: D

Diggar också headern. Fin rytm, kommatering och budskap.

2011-05-12 @ 11:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0