Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Precis som vanligt vid den här tiden funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgon. Hur svårt kan det vara att hitta något som ser någorlunda bra ut i en byrå med för mycket kläder i?! Svaret: Omöjligt.
Snygga kläder eller inte så ska jag snart hoppa i säng, and I can't wait. Jag är rent ut sagt förbannat trött och hör knappt vad jag tänker längre. Min kropp känns överhettad och utanför mitt fönster låter det som.. sommar. Ja, inte mycket verkar logiskt ikväll. Ungefär som restan av mitt liv just nu. Kanske borde jag sluta skriva innan jag blir emo, och ja, det är okej att säga så nu för tiden. Om man säger att man känner sig emo vet alla vad man snackar om, visst? Bra.

Det känns inte heller bra att gå till skolan imorgon, typ döden rakt igenom. Om jag fick välja själv så skulle jag förvandla hela dagen till en idrottslektion, som jag kunde spendera i gymmet. Tycka halvmycket synd om mig själv och jobba upp en illska som jag sedan kan ta ut på mig själv via svett. Jag lovar att det funkar. Lite musikterapi på det så ska det nog vara som vanligt igen, okej med andra ord.
Men nu blir det inte en sån dag imorgon. Tanken på att ha kemilektion får mig att vilja stoppa fingrarna i halsen. Helt klart.

Positiv tjej full av livsglädje loggar ut. Nu måste det fan hända något snart. Något bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0