Måndag.

Ikäll är jag inte lika deppig som igår, och tur är väl det. Dagen har förresten inte alls varit så tokig, in fact, helt okej. Med en rätt slapp engelskatimme och idrott innan lunch var humöret på topp, och inte blev det värre när alla barns favorit serverades i skolmatsalen, pannkaka. Eller pangkaka som vi uttalar det.
Efter lunch hade vi "valfri" spanskatimme då vår lärare var på rymmen, men jag valde att beträda klassrummet och göra lite nytta ändå. Lite kemi på det (hör och häpna: jag kollade inte på klockan EN ENDA GÅNG!) och svenska som avslutning så var det bara att ta sitt pick och pack och bege sig hemåt, med Maja som sällskap. Väl hemma fikade vi (lite för mycket..) och lade oss sedan på sängen och hade myspys. Barnvänligt I might have to ad, svårt att tro ibland.

På tv:n är det Biggest loser, dvs ett gäng feta människor (ja, är det inte så då?!) som tränar asset av sig, bokstavligen. Det påminner mig om att jag ska ta en löptur imorgon förmiddag, vi är nämligen LEDIGA. Thank god, även fast jag måste plugga. Jag ska även klämma in en körlektion med min käka farfar och träning på kvällskvisten, späckat schema med andra ord.
Så ser mitt liv ut just nu. Simple and pointless. Nej, så illa är det inte.
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0