Onsdag.

Hola amigos!
Jag har tagit plats på sängen efter en dusch, gömmer mig med andra ord. Hela kvarteret sitter på nedervångingen och fikar, årsmöte. Hoppas dock att de babblat klart snart så jag kan få stoppa något i magen, är lite hungrig efter träningen (tilläggas bör att jag alltid är hungrig..), som för övrigt inte gick så bra för min del. Vet inte varför egentligen, men jag kännde att jag inte hade någon koll alls. Tror jag ska ägna resten av kvällen åt hockey, kan ju vara halvmysigt även om inte hjärtelaget spelar, final ju!
Jag kan inte heller fatta att det redan är torsdag imorgon, jag menar, helg igen?! Inte för att jag är ledsen över det eller ngt, men det känns som om tiden rinner ur mina händer. Snart är det dags för barn, hus och volvo. Eller? Pff.

Dagen har varit sådär. Hade en emoperiod efter lunch, men sen blev jag glad igen. Jag funkar lite så, humöret kan ändras snabbt som ögat. Stackars mina vänner. Eller näe, jag vet att dom gillar mig.


Jag saknar dig ibland. Alltid.

Kommentarer
Postat av: cajj

blir rädd för tjejen med snygga ögonskuggan.. Måste ha en tjockiskväll snart ju :(<3

2010-04-21 @ 20:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0