Saturday.

God mitt på dagen alla glada!

Hur mår ni idag? Själv mår jag bra, lite halvseg men inte så farligt faktiskt. Gårdagskvällen blev mycket lykad måste jag säga, efter några om och men. Vi var 8 (?) brudar som inledde det hela hemma hos Linda med lite musik, spel och drickbart. Vid 10-tiden rörde vi oss mot Gullänget och kraschade en fest, typ. Det var halvpinsamt i början då vi inte kände så många, men efter ett tag fick vi mod till oss och det blev faktiskt jävligt kul. Träffade några jag kände, men snackade även med en hel del jag inte brukar prata med, så det var kul. Kvällen avslutades (som vanligt) på Max, och vid ca halv 3 befann jag mig hemma i min säng igen. Tack för en bra kväll tjejer, ni är guld!

Idag har jag inte mycket planerat, kanske ska en sväng till kusinerna senare med m o p, och ikväll blir det troligen badmys hos Bellsan, tummen upp för de! =)
Nej, nu ska jag dricka en liter vatten och äta ett päron. Tjing!


En av få bilder utgörs av min fina Cajsa (hylla mobilkameran), stor puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0