Som förut fast ändå inte.

Vistelsen ifrån hemmet blev något längre då jag stötte på fröken Sara Eriksson precis när jag kom hem från körningen. Det tyckte jag var mycket trevligt så jag hakade på henne hem (en lång vandring på ca 50 meter..). Vi gjorde mest ingenting och det slutade med att hon somnade i soffan, och jag med närapå. Kom hem ganska nyss och har varit duktig och plockat ur diskmaskinen (som jag även startade), hängt tvätt och gjort lite kemi. Det där sista är dock inte så mycket att skryta med då jag i princip skrev av facit.. men men, jag gjorde ett försök, och det är huvudsaken!

Planerna för resten av dagen är få, knappt så jag vet alls vad jag ska göra. Ska i alla fall försöka träna lite. Tror att det blir en sväng på träningscykleln, mina benhinnor pallar inte med asfaltslöpning just nu. Önskar bara att jag inte var så förbannat trött, ögonlocken håller på att falla ner var och varanan sekund. Kanske lite mat hjälper? Aja, vi får se, som vanligt.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0