Sometimes I don't go crazy enough.

God förmiddag!
Hur mår ni idag? Jag mår bra. Fick sova ut ordentligt idag med, vilket var mycket skönt. Jag har egentligen inte mycket planderat idag innan jag ska bege mig på träning vid fem-tiden, och senare ikväll ska jag och uppvakta Sara som fyller 16 idag (måste säga att det faktum att du är 94:a är konstigt, det känns alltid som att du är lika gammal som oss, men vad gör det? Jag tycker om dig ändå!), det ska blir mycket trevligt! Det ska även bli extra kul att träffa lite folk, jag har knappt träffat en käft detta lov, igår var typ första gången jag träffade någon som inte ingår i min familj, tragiskt...

Funderar faktiskt på att sätta mig med kemiboken en stund. Det vore ganska skönt att göra bort det redan nu, och slippa sitta med det på söndagkväll. Förstår inte alls vad vi håller på med nu, så det kan ju vara bra att kunna läsa igenom det i lugn och ro. Min bror har åkt tillbaka till Luleå igen, så jag har fått mitt kontor tillbaka, vilket är bra när man ska plugga. Det är nog det som är plussidan med att han flyttat, att jag fått ett "extrarum" där jag kan plugga och hyra in mina kompisar när de behöver huserum. '
Nej, nu babblar jag bara på. Ska klappa igen lådan och göra lite nytta, peace folks!


Såhär ser jag dock inte ut idag, besparar er den synen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0