Söndag.

God morgon mina vänner!

Inatt har jag drömt en hel massa, precis som vanligt. Men jag vill ändå tycka att nattens äventyr var lite extra konstigt, och extra kul. Jag träffade många som jag inte träffat på evigheter, och faktiskt saknar. Jag kan säga så mycket som att jag tog plats i fartdräkten igen och knäppte på mig störtloppsskidorna, för att sedan kasta mig ut för Åreskutan, spännande! Jag tror faktiskt det gick ganska bra med tanke på att jag inte tränat aktivt på två år..
Sen var jag helt plötsligt tillbaka i min hemort, men likaså var mina vänner från olika delar av Sverige. Det var alla hjärtans-dag och jag var tydligen en eftertrakad dejt för killarna, jag såg allt tävlingsmänniskorna krypa fram, inte mig emot! Tyvärr fick jag inte veta vem den lycklige var som fick ta med mig på en romatisk lunch (ja, lunch), typiskt..
Men jag tror ändå jag vet vem jag valde. He-he-he-e-e-e.
Just det! Jag fick åka helikopter med, det var awesome!

Om det blir några dejter eller helikopterturer idag vet jag inte, men schemat är tomt så det vore inte så tokigt. Allt kan hända en söndag som denna, ohyääh.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0