Tisdag.

Idag är andra dagen på häsloveckan. Det är jag, Maja och Sara som bestämmt oss för att vara duktiga, i alla fall fram till helgen.. Med häslovecka menar vi inte att vi bara lever på grönsaker och tränar 24/7, utan mer att vi skippar det onyttiga vi annars brukar trycka i oss på vardagarna. Till exempel istället för att fika ett par bullar och kakor när vi kommer hem, får man ta sig en macka (dock ej ljust bröd) eller något likvärdigt. Alltså att äta mat och inte skit. Jag och Maja har kört en sådan vecka förut, och det gick prima, så det ska nog gå bra resten av denna vecka med.

I övrigt hade jag tänkt att ge mig på fysiken igen (jag vet att ni gillar när jag pluggsnackar) och sedan ge mig ut på en joggingtur. Det hade egentligen varit skönare att göra det i omvänd ordning, men jag vet att jag inte kommer att ha ro att plugga senare. Sen gillar jag att sitta i ensamhet när jag ska koncentrera mig, och det får jag göra innan mamma kommer hem, vilket brukar vara vid 6.
Nej, här blir inga barn gjorda! Talk to ya laterrr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0