Torsdag.

Hej och god eftermiddag!
Hur har er dag varit? Min har varit bra, helt okej. Inledde denna torsdag med sovmorgon, heltskönt och välbehövligt. När jag väl pallrat mig till skolan vid 10 så var det spanskatajm. Idag fick vi äntligen (eller nääe) visa upp vår fina matlagningsfilm för resten av klassen, som alltså är på spanska. Jag kan säga att jag nu vet med säkerhet att jag inte kan prata bra spanska, snacka om ordboksuttal! Men men, vi skrattade en hel del och det gjorde de andra med, så helt åt skogen var det inte.
Efter lunch var det engeska som gällde, vilket inte är så ansträngande nu för tiden. Vet inte varför, men jag upplever att vi inte gör så mycket på de lektionerna, inte på spanskan heller för den delen. Inte för att jag klagar eller så, det är skönt att sitta och vifta på tårna, men ibland är det inte så kul att komma till skolan och upptäcka att första lektionen pretty much är helt onödig..

Nog om det. På eftermiddagen tog även jag, Maja och Josefine en sväng ner till gymmet, duktiga eller vad?! Jag känner hur tröjan spänner runt mina biceps, tror jag får ta det lite lugnare nästa gång. Hä hä hä hä. Skämt åt sidan, jag borde träna oftare. Helt seriöst.
Jag får ångest när jag tänker på en bild jag har på datorn som är från 06, VILKEN PANGBRUD! Nu vill jag inte skryta eller så, men den tvättbrädan var inte att leka med. Jag menar, vart tog den tjejen vägen? Kanske var det så att hon tyckte att sveriga var för kallt och valde att isolera sin kropp?... jag vet inte. Ångest som sagt.

Nej, här kan jag inte sitta hela dagen (vilket betyder att det är precis vad jag kommer göra..)
Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gymmar du? :)

2010-04-22 @ 17:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0