Torsdag.

Mina smycken ligger i soffan, håret är uppsatt. Detta är ett tecken på att jag skriver ett arbete på datan, då ska händerna vara rena och inga armband dingla mot tangenterna. Jag har faktiskt kommit igång med naturkunskapen, hur det blir vet jag dock inte. Jag är inte säker på att jag hajjat uppgiften, men det ska nog gå ändå.. Ska skriva lite mer nu på eftermiddagen, sen käka och iväg på träning. Får göra resten imorgon.
När det gäller träningen så kanske det vore smartare att stanna hemma, men jag pallar fan inte det. Jag måste få röra på mig, och sålänge det inte finns dödsrisk så är det lungt.

Den här veckan har varit ganska chill, eller jälvligt chill. I måndags gick vi som vanligt, eller sista lektionen kan jag nog inte räkna. I tisdags var vi lediga, likaså igår, förutom np i engelska. Idag var det vanlig dag (dvs sovmorgon) och imorgon är vi lediga! Inte illa, inte illa alls. Imorgon ska jag dock en sväng till skolan ändå, vi måste köra stenhårt med dansen då det inte är allt för länge tills vi ska ha uppvisning, Hjälp..
Det var allt för nu.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0