Trevligt som gräddtårta.

Kan knappt beskriva känslan jag har i min kropp just nu. Mätt är bara förnamnet på vad min mage upplever, trött bara en fis i rymden mot vad mitt huvud är, och allmänt less är vad hela jag är. Se där, jag kunde beskriva, lite lätt.
Jag har spenderat kvällen hos Isabell tillsammans med henne, Sara och Cajjan. Vi startade med en bastu (tror dock inte att någon av oss är bastare), en dusch och myspys. Under resten av kvällen åt vi, en hel massa. Vi åt även, och ja, vi åt lite. Sa jag att vi åt? Vi snackade en hel massa dynga med, men det är så det ska vara. Till slut kan man dock inte snacka mer, inte efter flera timmars ätande och halvtaskig sömn inatt, så jag satte mig på moppen och brummade hem, tog kvällens första tur ikväll. Det var lite halvkallt nu på hemvägen, men snabbt gick det. Den spinner som en cäääääät!

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen, my beloved. Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0