Bredvid ditt namn.

Hej vänner!

Hur har ni haft det de senaste dygnen? Jag har haft det bra, superbra faktiskt. Igår var en dag då allt hände, då alla känslor fick ta plats och då nya möten skedde. Jag pratar såklart om Josefines avskedsfest.
As you trogna läsare vet så ska min fina underbara vän spendera ett skolår i Spanien, Madrid (kiind of). Igår var alltså allas chans att säga hejdå, skåla och dansa i massor! Under kvällen förtärdes även pizza, chips och godis, så det fanns ingen som helst risk att lämna huset hungrig.
Kvällen var i sin helhet kanon, och jag vill även här skicka dig ett tack, Storkvinnan min!

Kan även tillägga att jag hedde (öviks-mål i sin bästa form) söder ett bord under kvälles gång, men det är en annan historia.

Nu väntar sängen. Min älskade, trogna, mjuka säng.

Peace folks.

Kommentarer
Postat av: Josefine

gilla. och tack själv!

2010-08-29 @ 17:56:05
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0