Citerat Desirée Nilsson AKA "Dessie".

"5. Vanilla parfym.
Vanilj parfym är ju en klassiker. Den attraherar killar som mest (Påriktigt..) För vanilj attraherar killar. (Finns att köpa på kicks bland jättemånga andra smaker (Ni vet där de står jord parfym osv..?)"



Älskade lilla vännen. Nu är vi där igen, betydelsen av svenskaundervisning. Jag vet inte, men "jord parfym"..?  jordparfym eller möjligen jord-parfym, men inte jord parfym. Förresten,  Qué????

Sen vet jag inte heller hur du bär din parfym, men jag hoppas för allt i världen att du inte stoppar den i munnen. Om min förhoppning stämmer så vill jag be dig om att använda ett annat ord än smak. Jag menar, doft kanske är mer passande när vi snackar parfymer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0