Det är inte som du tror.

Herregud, blev plötsligt så otroligt trött! Även om torsdagens schema är helt okej så tog det kål på mig i alla fall.. Skolan tär på min sprudlande energi.
Snart ska jag packa väskan och åka på träning, hur mycket jag kan träna låter jag dock vara osagt. Skavsåret är ajajaj, så att kuta runt  fotbollsskor är inte självskrivet. Kan jag inte vara med får jag väl ägna mig åt något mer stillsamt, sitt-ups eller ngt i den stilen...

Imorgon är det fredag och jag måste säga det jag ofta säger när det gäller skolan; denna vecka har gått fort! Det känns både bra och dåligt att vara igång igen, men mest.. ovanligt. Aja, det är som det är.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0