Det går två pojkar på en blondin.

Hej och hå!
Första skoldagen i en rad av många bortgjord. Det känns.. wierd. Hela dagen har vi gått runt och kollat på folk, nya ettor och "gamla" treor. Det var dock lite konstigt att alla inte var där de ska, utan helt plötsligt hamnat i en ny klass eller bara fått sina skåp flyttade. Ordningen var bruten helt enkelt, saker är inte som de ska.
Något annat som är på tok mycket tokigare, är att allas våran Josefine inte finns hos oss längre. Att inte se henne strosa omkring på sina långa ben i korridorerna, eller ha henne att fråga när man inte förstår, var mycket märkligt. Jag hoppas att du har det bra, var du än är..




Asså, bara för att tydligaregöra; hon har inte dött eller så, hon ska bara spendera detta skolår i Madrid, men gosse. Vilken idé kan vissa tycka, men det ska nog bli kul. För henne (dig). Även om detta år will suck utan min lab-amigo, så ses vi åter i åk 3. Vi får kasta mössorna ihop, och nog är det det viktigaste!
För att fylla tomrummet som hon lämnat, så har de petat in två nu boys i klassen, så vi är åter igen 33 stycken. Har inte riktigt fått kläm på dessa två än, men de verkar vara helt okej. Allt har sin tid, vi är nog bff's snart.

Efter skolan gick jag och Maja över gatan till vårat favvo-place, Lundbergs bröd (passande, jag vet). En fika senare vandrade vi ner på stan och sprätte lite pengar, för mig blev det dock inte så roliga inköp. Block... Dessa tunga och tråkigt college-block, men man kan som inte vara utan dem. Dom äger egentligen, när jag tänker efter.

Knowledge is power.


PoK.

Kommentarer
Postat av: Josefine

ERICAAAAAAAAA!!!!!!!!!! <3

2010-08-24 @ 19:03:02
URL: http://worldspinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0