Don't stop me now.

God morgon!

Idag är det återigen grått utanför fönstren, inge vidare kul. Fast jag har egentligen vant mig, det känns som att sommaren är över. Samtidigt som jag gör detta konstaterande så läser jag på min mosters facebook att hon springer runt i bikini, och var befinnerhon sig? I Piteå. Är det inte typiskt att de ska ha de varmt och skönt där uppe, samtidigt som vi har det kallt och trist?

Snart ska jag leta fram lite kläder och cykla till affären för att inhandla diverse matvaror så jag kan sätta igång och förbereda inför kvällen. Det blir kalas de, askalas.

Vi hörs senare, tjing!

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg!

2010-08-11 @ 12:51:00
URL: http://ifuseekjuiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0