Downsides.

Jag har ett svårt beslut framför mig mina vänner. Jag ska välja ett par nya glasögon! Besökte optikern idag för återbesök för linser, samt synundersökning, och visst hade min syn förändrats. Eller kanske ska skriva förvärrats.. Jag använder mest linser, men tycker det är grymt skönt att kasta på sig brillorna då och då. Lånade hem fem par, av vilka jag nu funderar mellan tre. Eller två kanske.. Ett par mycket enkla och rena, sånna som alltid håller, och ett par större och mer utstickande. Är mer sugen på de sistnämnda, men jag vet inte om jag lessnar på dom eller att dom kanske blir omoderna.
Hur som helst så får jag ta mig en funderare, ingen brådska liksom.

Imorgon är det back to work i två dagar, ganska lagomt om ni frågar mig. På lördag har vi bara öppet till tre, så det är lugna puckar. Ska bli spännande och se om det över huvudtaget finns näågra kläder kvar i butiken efter rean som drog igång för ett tag sedan, tveksamt asså..


Det finns dagar då jag känner mig som en sån tjej. Det finns dagar då jag beter mig som en.
En sak ska du veta;
jag kommer Aldrig att bli en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0